Eerste week

8 september 2017 - Marbella, Spanje

Mijn eerste werkweek zit er al weer op! Ik had nooit verwacht dat er in de gezondheidszorg hier in Spanje zo anders zou zijn. Het is minder hectisch, en iedereen gaat hier ten werk op zijn eigen manier. Het ziekenhuis heeft geen officiele pauzes, maar wat wil je ook met een werkdagje van 8.00 uur tot 14.00 uur.

Na een rondje bedden opmaken, wonden/infuus verzorgen en medicatie rond delen heb je verder een heerlijk rustige werkdag. En aangezien het ziekenhuis direct aan de kust ligt, heb je na je werkdag nog de hele middag over om heerlijk op het strand te liggen.

Dinsdagmiddag met ik samen met een huisgenootje heerlijk naar Fuengirola (30 km van Marbella af) geweest om daar het winkelcentrum in te duiken. De avonden erop heerlijk hardgelopen door de kleine straatjes van Marbella, waarbij er aan hoge heuveltjes geen tekort is, en lekker uit eten geweest bij La Cañada.

Echter moet ik deze week helaas afsluiten met een voedselvergiftiging en een dag lang niets anders kunnen dan slapen onder de ventilator. Maarja, we kunnen niet al het goede hebben zonder een beetje tegenslag😉

1. Kim:
    8 september 2017
    Blijf verhalen posten! En beetje jammer van de voedsel vergiftiging maar je komt er boven op. Heel veel succes lieverd.
  2. Annemieke:
    8 september 2017
    Hey Jen, wat leuk dat je een blog bent begonnen. Leuk om vanaf de bank in het regenachtige Drenthe je ervaringen te lezen. Ik hoop dat je snel weer opknapt en verder kunt genieten van je stage en het prachtige Spanje. Dikke knuf.
  3. Annemieke:
    8 september 2017
    Hey Jen, wat leuk dat je een blog bent begonnen. Leuk om te lezen hoe het met je gaat. Ik hoop dat je snel weer opknapt en verder kunt genieten van je stage en het prachtige Spanje. Dikke knuf.
  4. Dilek:
    8 september 2017
    Hey girl! Wat leuk dat je een blogg bent begonnen. En beterschap met je voedselvergiftiging. :( Ik hoop tot snell 😁
  5. Tineke:
    12 september 2017
    Hey Jennifer , wat leuk dat je een blog bent gestart . Ik zie er naar uit je verhalen te volgen hoe het dagelijks leven als verpleegkundige er in een Spaanse toeristenplaats eruit ziet !
    Veel succes en snel opknappen van je voedselvergiftiging . Liefs Tineke